Sivut

maanantai 2. joulukuuta 2013

Joululahjatoiveet



1.Piparisuklaa on ihan must have juttu. Sitä on aina pakko saada joka joulu ja niin on nytkin. Meen aina kinuamaan sitä Sonjalta ku niillä on sitä iso pussillinen kotona. Suklaa on vaan jotenkin tosi jouluinen juttu ja varsinkin just toi piparisuklaa jota on vaan kaupoissa jouluna. Eli toi on siis hyvä ja halpa lahja mulle vink vink 2.Ted Baker! Se on mun uusi rakkaus. Ihastuin siihen Stockmannin lehdessä olevaan kuvaan siitä. Se vaan on jotain niin ihanaa. Ne on niin hienoja ja ihanan näköisiä. En oo kylläkään tuota kyseistä laukkua saamassa ainakaan tänä vuonna joululahjaksi mutta sellainen olisi silti ihana 3.Tollasen meikkilaukun voisin kyllä ostaa ihan itse, mutta kun mulla on jo neljä Diorin meikkipussia niin tolle ei sinänsä olisi käyttöä vaikka sekin on niin ihana 4.Vieläkin Ted Bakeria heh...tää ei lopu koskaan. No siis tarttisin kyllä uuden lompakon, kun mun entinen on kaks vuotta vanha ja haluisin jo uuden. Toikaan ei nyt päässyt mun lahjalistalle, mut jos vaan joulun jälkeen on rahaa jäljellä niin tollasen kyllä haluisin ostaa 5.Lahjakortit on aina hyödyllisiä ja varsinkin Stockan kun sieltä saa kaikkea tarpeellista ja ihanaa. Voisin hyödyntää noita esim. niitten Ted Bakerin laukkujen ja lompakoitten ostamisessa :D Stockalta mä voisin ostaa kaikkia ihania vaatteita mitä siellä on 6.Marimekon Helsinki-mukit ne on kyllä hienoja ja oon saanu niitä jo mummilta synttärilahjaksi. Noi on vaan jotenkin mun mielestä hienoja 7.Laskettelulasit mun vahat ei oo kauheen hyvät mulle nii saan sitte uudet joululahjaks. Jotkut ton tyyppiset lasit mä haluisin 8.Superdry:n collarit ja huppari ois kyllä tosi ihanat. Ihastuin niihin heti ku näin ne ja sitte ne päätyki lahjalistalle.

Tässä oli nyt osa mun lahjatoiveista ja toki mä toivon kaikille maailman rauhaa ja sellasta, mutta ku tiiä että niin ei todennäkösesti tuu tapahtumaan niin tä´ssä on nyt sitte jotain muitakin lahjoja ja toivomuksia. Toivon mukaan te jaksoitte lukea ees osan noista :D Tuli vähän pitkä, mut kerranki näin päin.

PS. Kuvat netistä Stockan, Intersportin, Marimekon, Fazerin ja We heart itin sivuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti