Sivut

lauantai 30. marraskuuta 2013

301113

Mun oli pakko tulla päivitteleen, vaikka mulla ei oo yhtään inspistä mut yritän. Mun elämä on pyöriny täs lähi aikoina luistelun, pesiksen ja koulun ympärillä. Koulu on tässä syksyn aikana lähteny laskuun tai siis oon saanu kaseja ennen ysejä, mut ei voi mitään pitää yrittää lukee vaa enemmän, mut sillon ku oon kotona nii en millään viittis lukee ku haluisin vaa nukkuu tai makaa sohvalla.

Luistelussa oon treenannu ahkertasti ja yrittäny olla positiivinen, mut välillä vaan vituttaa harkoissa ku mikään ei vaan onnistu! Meil on ollu kahet kisat nyt peräkkäisinä viikonloppuna. Molemmat on menny meijän mielestä ihan hyvin, mut sijoitus ei oo ollut oletettu. Onneks tänää saatiin sitte tietää mikä on vikana, ku valmentajaki oli sillee et se ei oikeesti tiiä et mikä siinä. No siis meijän valmentaja oli kirjottanu meijän ohjelma paperiin et meil ois neljä läppärii ja kolmas arvioitais, mut oikeesti meil on kaks läppärii ja eka arvioidaan nii siitä on menny aik paljon pisteitä :/ No mut onneks saatiin nyt tietää nii se kojataan sitte Tikkurilan kisoihin. 

Pesis on nyt sitte roikkunu vähä tossa mukana oon yrittäny käydä harkoissa mutta ku en vaa ehi tai pysty käymään jokaisissa harkoissa, mutta mä yritän ja kyllä se tästä varmaankin helpottuu. Mä oon käyny myös isoskoulutuksessa. Se on vähän tylsää käydä siellä, mut kylmä nyt yritän siellä käydä mut en varmaankaan mee isoseks kesällä, koska mulla ei oo aikaa. 

Oon nyt siis ysillä ja yhteishaku...jännittää. Mä toivon että pääsisin Herttoniemen lukioon, mut en oo viel ihan sata varma meenkö sinne ku joutuisin lähteen nii aikasin kouluun että en sitten tiiä. No mut se selvii sitte varmaanki vähän ajan päästä. Laitan tähän loppuun sitte kuvia vähän kisoista :)

Tää nyt oli vähä tällanen tylsä postaus mut yritän tehä lähi aikoina jonkun joulupostauksen.
Kuvat on ottanut joukkuelaisen pikkusisko. En siis mä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti